Prijavi se na e-novice

Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?

 
 

Torek, 23. marec

Niste prejeli temeljnega dohodka 1-3 2021?

Če kdo od samozaposlenih še ni prejel temeljnega dohodka za obdobje januar, februar ali marec 2021, potem preverite, če ste mogoče na dan oddaje vloge zamudili s plačilom kakšne davčne ali nedavčne obveznosti pri FURS.

AKTUALNE NOVICE

Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov ...

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je 12. marca 2021 v Uradnem listu RS objavilo Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov za turistične nastanitve in gostinske ponudnike, katerega vrednost znaša 150.000,00 evrov.

Preberi več Ponedeljek, 16. marec
Odločbe o odmeri letnega dopusta

Obveznost delodajalcev, ki velja od aprila 2013 in prav, da je potrebno zaposlene najkasneje do konca meseca marca pisno obvestiti o odmeri letnega dopusta za tekoče koledarsko leto, je delodajalcem že dobro prišla v navado, pa vendarle ni odveč o tem še enkrat zapisati par pojasnil.

Preberi več Sobota, 13. marec
Dohodki iz kapitalskih dobičkov

Napoved za odmero dohodnine od dobička od odsvojitve vrednostnih papirjev in drugih deležev ter investicijskih kuponov mora davčni zavezanec vložiti do 28. februarja tekočega leta za preteklo leto, razen davčnega zavezanca, ki je nerezident.

Preberi več Sobota, 27. februar

Aktualne novice

Vavčer za digitalni marketing

Pridobili smo sredstva za operacijo »Vavčer za digitalni marketing«.

Naložbo izdelave spletne strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Sredstva smo namenili vzpostavitvi Digitalni marketing – izdelava nove spletne strani (vključno z mobilno prilagoditvijo) in izvedba testiranja spletne strani s tehničnega in UX/UI vidika.

Povezava do spletne strani Podjetniškega sklada: https://podjetniskisklad.si/sl/
Povezava do spletne strani Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo: http://www.mgrt.gov.si/si/.
Povezava do spletne strani EU Skladi: http://eu-skladi.si/

Za gostinski in turistični sektor na voljo med 900 in 9.999 EUR / podjetje

SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.

Več

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2
Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.

Več

 

9.4.2021

SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.

 

8.4.2021

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2. Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.

 

29.3.2021

V Uradnem listu RS št. 43/2021 z dne 25. 3. 2021 je bilo objavljeno podaljšanje veljavnosti nekaterih ukrepov do 30. 6. 2021.

 

28.3.2021

Vlada se je na predlog stroke odločila za ostrejše ukrepe.

Olajšave za vzdrževane družinske člane - 15 dni več časa za oddajo

Če boste oddali vlogo za uveljavljanje olajšave za vzdrževane družinske člane prek eDavkov
· boste lahko vlogo oddali do 20. 2., se pravi 15 dni pozneje, kot sicer 
· vam bo v primeru vračila dohodnine denar nakazan na vaš TRR 4 dni prej, kot sicer

Velikost neobdavčenih dnevnic napotenim delavcem

Slovenski delodajalci pogosto napotujejo delavce na začasno delo v tujino do 30 dni oziroma napotujejo na delo v tujino avtoprevoznike za obdobje do 90 dni.  Pri tem se je 1. januarja 2018 spremenila davčna obravnava povračil stroškov prehrane oziroma dnevnic za tovrstne krajše napotitve.

Elektronska oddaja vloge za potrdilo A1 MJU

Od 1. januarja 2018 je na portalu e-VEM vzpostavljena elektronska vloga za izdajo potrdila A1, ki je pogoj za napotitev delavca na delo v drugo državo članico EU, tako da ostane ta vključen v socialno zavarovanje v Sloveniji. Vloga se uporablja tudi za napotitev samozaposlenih. Vlogo za izdajo se lahko vloži največ 30 dni pred predvidenim začetkom čezmejnega izvajanja storitve. 

Register dejanskih lastnikov - 2. del

Register dejanskih lastnikov (RDL) je baza podatkov, v kateri se zbirajo podatki o dejanskih lastnikih z namenom zagotavljanja transparentnosti lastniških struktur poslovnih subjektov in onemogočanja zlorab poslovnih subjektov za pranje denarja in financiranje terorizma.

Dejanski lastnik je vsaka fizična oseba, ki je končni lastnik poslovnega subjekta ali jo nadzira ali kako drugače obvladuje, ali fizična oseba, v imenu katere se izvaja transakcija.

Ljudje smo, tudi v dobi digitalizacije in razvoja, pomembni

V preteklem letu smo se v našem podjetju precej ukvarjali s tem, kam bo šla pot našega poklica v prihodnosti. Ko načrtujemo prihodnost najpogosteje slišimo pojme kot so digitalizacija, tehnološki razvoj, itd.. Zelo zanimivo dejstvo je, ko potegnemo črto čez aktivnosti leta, da pri ljudeh zaznavamo strah pred spremembami, strah tudi pred tistimi spremembami, ki naj bi prinesle boljše življenje, bolj zdrave službe.

Že zgodovina je pokazala, da se je svet zaradi tehnološkega napredka spreminjal, da pa je v večini primerov strah pred spremembami bil plod bodisi marketinških in propagandnih aktivnosti ali pa lastnega strahu za obstanek.
Bolj se zakopavam v računalnike, digitalizacijo, avtomatizacijo, vse bolj tudi ugotavljam, da je tudi vsak čudež tehnike brez človeka kot torta brez češnje.

Moje mnenje je, da bomo ljudje, kljub napovedanim tehnološkim in razvojnim revolucijam, zaradi naših izkušenj in predvsem čustev tudi v prihodnosti še kako pomembni, tudi zato, da bomo »robote« znali uporabiti v smeri boljšega in bolj zdravega življenja.

Tudi zato vam danes ponujamo v branje malo drugačen članek. Članek, ki mi je priletel pred oči že pred leti in je zagotovo pravšnji, da vsakega od nas vsaj nekoliko opomni, da je vse tukaj zgolj »na izposoji«.

Obveznosti podjetnikov na 3. januar

Smo že v novem letu, ko vas, spoštovane podjetnice in spoštovani podjetniki čakajo nove obveznosti. Upamo, da ste praznike izkoristili za nekoliko predaha in družino, prijatelje, … ljudi, ki jih imate radi in za njih preko leta včasih prehitro zmanjka časa. 

 

ZAKONODAJA

Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
 

PODJETNIK ZAČETNIK

Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
070 752 250

»Naložbo VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING (izdelavo spletne strani) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.«
Povezava: https://koroski-racunovodskiservis.si/o-nas/vavcer-za-digitalni-marketing

PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660