Smo v prijetnih, vročih in prijetnih poletnih mesecih. V času, ko si večina privoščimo letne dopuste, več časa za svojo družino in nabiranja energije za nove izzive.
Kot že veste pri nas precej časa namenimo novostim v zakonodaji in poslovnem področju, ter seveda temu, da te novostih kvalitetno implementiramo v poslovanje naših strank.
Tudi poletni čas ni izjema, čas namenjen za interno in zunanje dodatno izobraževanje je zmeraj tisti, ki dodatno oplemeniti delo zaposlenih v našem kolektivu.
Kljub poletnemu času vam ponovno ponujamo v branje zanimivejše članke in tematike, ki so bile izpostavljene na naši spletni strani oz. zanimivejše za naše poslovne partnerje.
Predlagamo v branje:
Strokovni kolegij - junij 2017
Strokovni kolegij - april 2017
Strokovni kolegij - januar 2017
Hvala, ker nam sledite.
Kolektiv podjetja Pristar d.o.o.
#prijazenservis #prihranitečas #koroškiračunovodskiservis
Ureditev nagrajevanja poslovne uspešnosti |
|
Davčno ugodnejše nagrajevanje zaposlenih. Se pa lahko poslovodstvo odloči za različne višine nagrajevanja in tudi koga bo nagradilo. |
|
Kolegij 6-2017 |
Vesna |
Po novem je del (do 70% povprečne mesečne plače zaposlenih v Sloveniji) plače za poslovno uspešnost izvzet iz plačila dohodnine. Da lahko podjetje uveljavlja to davčno ugodnost, mora pravico do dela plače za poslovno uspešnost, pogoje za pridobitev te pravice, velikost izplačila ter merila v zvezi s poslovnimi rezultati, opredeliti v kolektivni pogodbi ali splošnem aktu delodajalca. Izplačilo mora biti 1 x v koledarskem letu (lahko je večkrat, vendar je davčno ugodno samo eno izplačilo) hkrati vsem upravičencem. |
Čezmejno izvajanje storitev z napotenimi delavci |
|
Države članice EU spreminjajo, zaostrujejo pogoje za delo v njih samih. Spreminja se zakonodaja, zato predlagamo, da ste pravi čas pripravljeni na to. |
|
Kolegij 6-2017 |
Lucija |
Državni zbor je sprejel Zakon o čezmejnem izvajanju storitev (ZČmIS), ki se bo začel uporabljati 1. januarja prihodnje leto. Ta natančno določa pogoje, pod katerimi lahko pravne in fizične osebe, registrirane za opravljanje dejavnosti, s sedežem v Republiki Sloveniji, začasno izvajajo storitve v drugi državi članici Evropske unije (EU) ter obratno. To pa ne bo veljajo za čezmejno izvajanje storitev samozaposlenih oseb, ki običajno opravljajo dejavnost v dveh ali več državah članicah EU in delodajalcev, katerih napoteni delavci običajno opravljajo delo v dveh ali več državah članicah EU ter čezmejno izvajanje storitev pomorščakov. |
Preoblikovanje samostojnega podjetnika v druge statusno pravne oblike |
|
Kako lahko prevzamete / predate s.p. ob upokojitvi. Kako ga preoblikujete in še kaj. |
|
Kolegij 6-2017 |
Aljaž |
Poslovanje v obliki samostojnega podjetnika je običajno namenjeno manjšemu obsegu poslovanja, vezano pa je na nosilca dejavnosti. Z njegovo upokojitvijo ali rastjo obsega poslovanja se pojavi potreba glede možnosti statusnopravnega preoblikovanja. Pri tem je ključno, da se za zagotovitev davčne nevtralnosti te možnosti prijavijo davčnemu organu in da njihovo vsebino računovodje pravilno opredelijo tudi z namenom knjiženja. |
Zvišanje minimalne urne postavke |
|
Študentsko in dijaško delo. |
|
30.6.2017 |
Hinko |
Sprememba minimalne urne postavke za študentsko in dijaško delo. |
Uporaba vezane knjige tudi v 2018 ? |
|
V pripravi so spremembe zakona o davčnem potrjevanju računov, po katerih bi se izdajanje računov iz vezane knjige podaljšalo v leto 2018 in morda še dlje |
|
6.6.2017 |
Hinko |
Ob uvedbi davčnih blagajn januarja lani je vlada tistim, ki blagajne niso imeli, omogočila, da račune še izpišejo na roko – torej račune iz vezane knjige (VKR). A to možnost je dopustila le za prehodno obdobje dveh let, in sicer do 31. decembra 2017. Po tem datumu, tako zakon o davčnem potrjevanju računov, bodo morali vsi preiti na davčno blagajno, torej na elektronsko napravo. Izjema so tisti, ki bodo imeli potrdilo agencije za komunikacijska omrežja in storitve, da na lokaciji, kjer izdajajo račune, internetne povezave, ki je pogoj za davčno potrjevanje računov, ni mogoče vzpostaviti. |
NOVOST - Register dejanskih lastnikov |
|
Register dejanskih lastnikov omogoča zagotavljanje transparentnosti lastniških struktur poslovnih subjektov. |
|
29.6.2017 |
Hinko |
Novi Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranju terorizma (ZPPDFT-1), ki je pričel veljati 19. novembra 2016 je uvedel Register dejanskih lastnikov, ki ga bo upravljal in vzdrževal AJPES. |
FURS bo poostril nadzor nad oddajanjem nepremičnin v najem |
|
Finančna uprava bo v času turistične sezone poostrila nadzor na področju dela na črno - oddajanja nepremičnin v turistični najem. |
|
29.6.2017 |
Hinko |
Posameznik lahko oddaja in oglašuje oddajanje prostih kapacitet v turistične namene le, če ima to ustrezno registrirano. |
Ste že prijavili račun ali dohodke v tujini? |
|
Če davčni zavezanci ne boste sami pravočasno napovedali dohodkov in prijavili računov iz tujine, boste lahko zaradi neizpolnjevanja davčnih obveznosti sankcionirani. |
|
21.6.2017 |
Hinko |
Davčne zavezance opozarjamo na obveznost prijave tujih dohodkov in plačilnih računov iz tujine. Dohodke iz tujine je treba napovedati že v medletni napovedi za odmero akontacije dohodnine oziroma ugovoru zoper informativni izračun dohodnine. Če ta ni bil izdan, pa v letni napovedi za odmero dohodnine do 31. julija tekočega leta za prejšnje leto. |
"Normirance" čakajo bistvene spremembe |
|
Obdavčitev po normiranih odhodkih oz. »normiranec«, kot pogovorno nazivamo to vrsto ureditve bi lahko v prihodnjem letu doživela bistvene spremembe. |
|
21.6.2017 |
Hinko |
Predvidoma prihodnje leto bi lahko začele veljati spremembe pri pavšalnem obdavčenju manjših samostojnih podjetnikov in d. o. o. Ti so zdaj obdavčeni po normiranih odhodkih in cedularno oziroma dokončno, po novem bodo espeji obdavčeni glede na dohodninsko lestvico. To bo udarilo predvsem po popoldanskih espejih. |
Po novem elektronsko vročene tudi inšpekcijske odločbe in nekateri drugi posamezni dokumenti FURS |
|
e-Vročanje dokumentov velja za vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, |
|
3.5.2017 |
Hinko |
Od 3. maja 2017 dalje bo Finančna uprava RS začela elektronsko vročati tudi dokumente, izdane v postopkih davčnega nadzora, pa tudi druge dokumente, ki jih v upravnem postopku izdaja individualno, in se lahko nanašajo na različne vrste davkov, carin oziroma drugih dajatev. Navedeno pomeni, da se bo bistveno povečalo število in predvsem raznolikost elektronsko vročenih dokumentov. |