Prijavi se na e-novice

Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?

 
 

Torek, 23. marec

Niste prejeli temeljnega dohodka 1-3 2021?

Če kdo od samozaposlenih še ni prejel temeljnega dohodka za obdobje januar, februar ali marec 2021, potem preverite, če ste mogoče na dan oddaje vloge zamudili s plačilom kakšne davčne ali nedavčne obveznosti pri FURS.

AKTUALNE NOVICE

Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov ...

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je 12. marca 2021 v Uradnem listu RS objavilo Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov za turistične nastanitve in gostinske ponudnike, katerega vrednost znaša 150.000,00 evrov.

Preberi več Ponedeljek, 16. marec
Odločbe o odmeri letnega dopusta

Obveznost delodajalcev, ki velja od aprila 2013 in prav, da je potrebno zaposlene najkasneje do konca meseca marca pisno obvestiti o odmeri letnega dopusta za tekoče koledarsko leto, je delodajalcem že dobro prišla v navado, pa vendarle ni odveč o tem še enkrat zapisati par pojasnil.

Preberi več Sobota, 13. marec
Dohodki iz kapitalskih dobičkov

Napoved za odmero dohodnine od dobička od odsvojitve vrednostnih papirjev in drugih deležev ter investicijskih kuponov mora davčni zavezanec vložiti do 28. februarja tekočega leta za preteklo leto, razen davčnega zavezanca, ki je nerezident.

Preberi več Sobota, 27. februar

Aktualne novice

Vavčer za digitalni marketing

Pridobili smo sredstva za operacijo »Vavčer za digitalni marketing«.

Naložbo izdelave spletne strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Sredstva smo namenili vzpostavitvi Digitalni marketing – izdelava nove spletne strani (vključno z mobilno prilagoditvijo) in izvedba testiranja spletne strani s tehničnega in UX/UI vidika.

Povezava do spletne strani Podjetniškega sklada: https://podjetniskisklad.si/sl/
Povezava do spletne strani Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo: http://www.mgrt.gov.si/si/.
Povezava do spletne strani EU Skladi: http://eu-skladi.si/

Za gostinski in turistični sektor na voljo med 900 in 9.999 EUR / podjetje

SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.

Več

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2
Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.

Več

 

9.4.2021

SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.

 

8.4.2021

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2. Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.

 

29.3.2021

V Uradnem listu RS št. 43/2021 z dne 25. 3. 2021 je bilo objavljeno podaljšanje veljavnosti nekaterih ukrepov do 30. 6. 2021.

 

28.3.2021

Vlada se je na predlog stroke odločila za ostrejše ukrepe.

Odkup strank

Za lastnike RAČUNOVODSKIH SERVISOV --> Razmišljate o UPOKOJITVI ali PRODAJI podjetja ?

Svet
 v katerem živimo in tudi poslovno okolje, v katerem delujemo mi in naše stranke, se spreminja hitreje kot kdaj koli prej. Dnevno smo priča hitremu razvoju informacijske tehnologijedigitalizacije in celotnega okolja, kjer živimo in delamo.
Na osnovi izkušenj zadnjih let opažamo, da se na nek način spreminjamo tudi mi, prilagajamo poslovnemu okolju, poslovnih partnerjem, seveda njihovim pričakovanjem, zahtevam in potrebam.

 

 

Zaradi vsega naštetega lahko v naslednjem desetletju pričakujemo drastično preoblikovanje storitev, ki jih za poslovne subjekte izvajajo računovodski servisi. 
Zavedati se je potrebno, da bo več kot 90 odstotkov poslovnih subjektov  v prihodnje lahko izboljšalo svojo učinkovitost s pomočjo digitalnih storitev izvajalcev računovodskih storitev. Digitalizacija bo že v bližnji prihodnosti največja sprememba za vsa podjetja.
V podjetju Pristar želimo tudi po naslednjem desetletju biti najboljša izbira za naše stranke, zato smo se na to pričeli pripravljati že včeraj.

Vsi, ki smo preizkusili samostojno pot podjetništva smo pridobili zelo dragoceno izkušnjo, ki jo je včasih nekomu, ki te izkušnje nima težko opisati. Skoraj gotovo nas je velika večina šla skozi pot, odrekanja, dela dolgo v noč, dela v zgodnjih jutranjih urah, praznikih, slabšega stanja na računu, …. Ter obenem isto pot, ki pomeni dragocene življenjske in poslovne izkušnje in kot posledico tudi podjetje, ki je postalo naše »otrok«. 

Naše podjetje želi v prihodnjih letih iti po poti razvoja in širitve, kar bo podjetju omogočalo vlaganje v nove tehnologije, raziskave in razvoj, ter seveda kadre

Ali ste v svojem življenju prišli do točke, kjer :
 --> razmišljate, da bi svojo poslovno pot nadaljevali drugje;
 --> razmišljate, da bi se upokojili;
 --> razmišljate o prodaji svojega podjetja – računovodskega servisa;
 --> iščete nove poslovne izzive;
 --> bi se radi razbremenili, pa še vedno delali v svojem servisu in

če se tudi vi v svojih mislih ukvarjate s vprašanjem, kaj bo z vašimi zaposlenimi, vašim podjetjem in nenazadnje z vami v prihodnje smo na voljo, da se pričnemo o tem pogovarjati skupaj.

Pripravljeni smo za sodelovanje, strokovno voden in nadzorovan:
 --> odkup računovodskega servisa in prevzem strank;
 --> prevzem računovodskega servisa z zaposlenimi;
 --> združitev računovodskega servisa;
 --> ali drug način sodelovanja med računovodskimi servisi.


Partnerski odnos želimo graditi na konceptih kakovosti, zadovoljstva in zvestobe.


Novi inovativni poslovni modeli, storitve in razvoj informacijske tehnologije bodo v prihodnjih letih korenito posegli v način delovanja in ponudbo izvajalcev računovodskih storitev. Z nami boste pridobili :
 --> korektnega partnerja, ki bo kvalitetno poskrbel za vaše stranke;
 --> partnerja, ki bo pomagal pri zmanjševanju stroškov;
 --> kvaliteten in usklajen marketing;
 --> cenejšo pot do izobraževanja;
 --> že zastavljen razvoj;
 --> imeli boste možnost postati član karakterno odlično izbranega kolektiva in

partnerja, ki bo šel na to pot skupaj z vami, z roko v roki.

V podjetju Pristar d.o.o. se dobro zavedamo, da je vsako korektno sodelovanje in povezovanje zmeraj lahko koristno, zato še vedno trdimo, da računovodje nismo konkurenti, lahko smo pa partnerji

POMEMBNO: Vse pridobljene podatke bomo že v fazi ustnega dogovarjanja varovali kot poslovno skrivnost.

Svet se spreminja. Lažje in varneje je, če gremo skupaj!


Hinko Kašnik, direktor. 
mag. marketinga in prodaje
eNaslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
GSM: 070 351 196

TAG: ODKUP RAČUNOVODSKEA SERVISA - PRODAJA RAČUNOVODSKEGA SERVISA, POVEZOVANJE RAČUNOVODSKIH SERVISOV, SODELOVANJE MED RAČUNOVODSKIMI SERVISI - KUPIM RAČUNOVODSKI SERVIS - PRODAM

Franšiza

 

Franšiza primerna tako za mala kot tudi srednja podjetja.

Namenjena je podjetjem in posameznikom, ki želijo svojo poslovno pot graditi samostojno na področju računovodstva. Gre za pogodbeno sodelovanje med ponudnikom franšize in jemalcem franšize.

 

Ponudnik franšize zagotovi osnovne pogoje za pričetek dela:

  • osnovno usposabljanje,
  • programsko opremo,
  • skupno celostno podobo,
  • marketinške usmeritve,
  • strokovne nasvete,
  • osnovno analizo trga.

Jemalec franšize posluje samostojno, vendar v skladu z dogovorom in podpisano pogodbo.

 

Obe strani s partnerskim sodelovanjem pridobita vsaj:

  • povečanje kvalitete - povezanost večjega števila strokovnjakov,
  • boljšo prepoznavnost na trgu,
  • boljši tržni in pogajalski pristop na trg,
  • zmanjšal stroške reklame in dela,
  • večjo zanesljivost in varnost za stranke.

Več: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Zaposlovanje

 

V podjetju Pristar d.o.o. se zavedamo, da je primerna karakterna in strokovna izbira osebja ključ do uspeha in napredka.

Kljub težkim časom ne želimo zapreti vrata perspektivnemu kadru, ne glede na leta, socialni položaj in izkušnje. Verjamemo, da je vsak primerno motiviran zaposleni lahko pomemben člen pri skupnih ciljih.

V podjetju razmišljamo o odprtju novih poslovnih enot po celotni Sloveniji. V primeru, da se bomo odločili za investicijo, bomo potrebovali nov kader, ki bo v tem projektu pokazal iznajdljivost, ambicioznost in našel nov dolgoročnejši delovni in karierni izziv.

Če ste:

  • strokovno podkovani iz računovodstva (ne glede na izobrazbo),
  • samoiniciativni,
  • se zavedate da so leta vaša prednost (mlajši-inovativnost; starejši-izkušnje, stalnost)
  • lojalni,
  • korektni,
  • življenjsko izkušeni,
  • željni novih izzivov,
  • iščete dolgoročno zaposlitev,
  • radi delate v teamu

potem razmislite, če bi bil projekt pravi izziv za vas.

Vaše življenjepise in ideje pošljite na el. naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

 

ZAKONODAJA

Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
 

PODJETNIK ZAČETNIK

Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
070 752 250

»Naložbo VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING (izdelavo spletne strani) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.«
Povezava: https://koroski-racunovodskiservis.si/o-nas/vavcer-za-digitalni-marketing

PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660