Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?
Izpostavljen članek
Torek, 23. marec
Niste prejeli temeljnega dohodka 1-3 2021?
Če kdo od samozaposlenih še ni prejel temeljnega dohodka za obdobje januar, februar ali marec 2021, potem preverite, če ste mogoče na dan oddaje vloge zamudili s plačilom kakšne davčne ali nedavčne obveznosti pri FURS.
Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov ...
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je 12. marca 2021 v Uradnem listu RS objavilo Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov za turistične nastanitve in gostinske ponudnike, katerega vrednost znaša 150.000,00 evrov.
Obveznost delodajalcev, ki velja od aprila 2013 in prav, da je potrebno zaposlene najkasneje do konca meseca marca pisno obvestiti o odmeri letnega dopusta za tekoče koledarsko leto, je delodajalcem že dobro prišla v navado, pa vendarle ni odveč o tem še enkrat zapisati par pojasnil.
Napoved za odmero dohodnine od dobička od odsvojitve vrednostnih papirjev in drugih deležev ter investicijskih kuponov mora davčni zavezanec vložiti do 28. februarja tekočega leta za preteklo leto, razen davčnega zavezanca, ki je nerezident.
Pridobili smo sredstva za operacijo »Vavčer za digitalni marketing«.
Naložbo izdelave spletne strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Sredstva smo namenili vzpostavitvi Digitalni marketing – izdelava nove spletne strani (vključno z mobilno prilagoditvijo) in izvedba testiranja spletne strani s tehničnega in UX/UI vidika.
Za gostinski in turistični sektor na voljo med 900 in 9.999 EUR / podjetje
SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.
Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2
Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2
Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.
SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.
8.4.2021
Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2. Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.
29.3.2021
V Uradnem listu RS št. 43/2021 z dne 25. 3. 2021 je bilo objavljeno podaljšanje veljavnosti nekaterih ukrepov do 30. 6. 2021.
28.3.2021
Vlada se je na predlog stroke odločila za ostrejše ukrepe.
Popusti ne smejo biti prenizki, sicer trgovcem po koncu sezone ostanejo zaloge, hkrati pa je treba paziti na to, da s popusti ne kanibalizirajo drugih izdelkov v prodaji, pravijo poslovni svetovalci. Prodaja zalog, pa čeprav po precej znižanih cenah, je precej boljša rešitev kot skladiščenje izdelkov in čakanje na lepše čase ter predvsem lepše cene, pravijo poslovni svetovalci. Ob njihovi pomoči smo preverili, kako se lotiti odprodaje zalog in na kaj pri tem paziti. 1. Zakaj so zaloge lahko težava »Zaloge so pravzaprav vezan denar in če jih ne prodaš, to pomeni izgubo gotovine, oblikovati moraš popravke vrednosti,« pojasnjuje Branko Žibret, partner in vodja tima za jugovzhodno Evropo v svetovalni družbi AT Kearney . Financiranje zalog je v trenutnih razmerah, ko je težje dobiti denar, precej dražje. »S tem so povezani stroški za skladiščenje zalog in dodatna tveganja: večje ko so zaloge, večja je možnost, da nečesa ne boš prodal po pričakovani ceni,« meni poslovni svetovalec Boštjan Ložar. 2. Pomemben je »tajming« Kdaj je torej »pravi« čas za čiščenje zalog? »Najbolje je pravočasno ponuditi neki pravi popust, zlasti to velja za sezonske izdelke, saj po koncu sezone z njimi nimaš več kaj početi, tega nihče ne bo kupil, prinašajo pa stroške. Najdražje za podjetje je, da zaloge ostanejo v skladišču. Osebno svetujem: s popusti ne čakajte predolgo, odzvati se je treba hitro,« pravi Ložar in hkrati opozarja na odnos med prodajalcem in dobaviteljem. »Skupaj morata najti najugodnejšo rešitev, ki ustreza obema.« Podobno meni tudi Žibret: »Če nekemu izdelku poteče življenjski cikel, torej se konča sezona, potem ga moraš prodati, sicer gre za izgubo denarja.« 3. Pazljivo pri znižanjih Svetovalci opozarjajo tudi na morebitno škodo, ki lahko nastane zaradi prevelikih popustov. »Pri precejšnjih znižanjih cen je treba biti pozoren na to, da ne 'kanibaliziraš' drugih izdelkov, ki jih prodajaš. Paziti je treba na ugled podjetja in preostalih izdelkov, kupcem je treba jasno sporočiti, da gre za izredni dogodek, izredno znižanje, da so znižani določeni, ne pa vsi izdelki. Torej, da ne narediš škode preostalim izdelkom,« razlaga Žibret.
4. Popust ali bombončki? Načeloma velja, da so pri prodaji boljši prijem od velikih popustov subvencije - torej, da stranki za isti denar poleg izdelka ponudite še storitev ali dodaten izdelek in jo tako navežete nase. »Če imaš pametno idejo za subvencioniranje kupca, je to gotovo boljša rešitev od velikega popusta, ki zmanjšuje maržo prodajalca. Je pa v praksi tako: če nečesa ne moreš prodati oziroma kupca ne moreš prepričati, da kupi nekaj samo zato, ker je ponudba dobra, ga boš lažje prepričal z večjim popustom kot s subvencijo,« meni Ložar. Žibret na drugi strani dodaja: »Vsekakor je tudi to metoda, kupcem je mogoče ponuditi različne ugodnosti, od paketov, ki vključujejo več izdelkov, do podaljšanih plačilnih rokov.« Po podatkih statističnega urada se zaloge v predelovalni dejavnosti letos povečujejo. Maja so dosegle največji obseg po juniju 2009, v povprečju pa je bil obseg zalog v predelovalni dejavnosti v prvih petih mesecih letos sedem odstotkov večji kot v istem obdobju lani. Vendar pa je treba opozoriti, da je rast zalog praviloma povezana s pričakovano prodajno dejavnostjo. Ob nepredvidljivih dogodkih, kot so nenaden zastoj ali pospešek prodaje, pa se pojavljajo odkloni.
17.07.2012 - Finance 136/2012; Jurij Šimac , Karel Lipnik
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA
RAČUNOVODSTVO
Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje
OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV
Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega
SVETOVANJE
Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.
FINANČNI INŽENIRING
Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.
Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.