Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?
Izpostavljen članek
Torek, 23. marec
Niste prejeli temeljnega dohodka 1-3 2021?
Če kdo od samozaposlenih še ni prejel temeljnega dohodka za obdobje januar, februar ali marec 2021, potem preverite, če ste mogoče na dan oddaje vloge zamudili s plačilom kakšne davčne ali nedavčne obveznosti pri FURS.
Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov ...
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je 12. marca 2021 v Uradnem listu RS objavilo Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov za turistične nastanitve in gostinske ponudnike, katerega vrednost znaša 150.000,00 evrov.
Obveznost delodajalcev, ki velja od aprila 2013 in prav, da je potrebno zaposlene najkasneje do konca meseca marca pisno obvestiti o odmeri letnega dopusta za tekoče koledarsko leto, je delodajalcem že dobro prišla v navado, pa vendarle ni odveč o tem še enkrat zapisati par pojasnil.
Napoved za odmero dohodnine od dobička od odsvojitve vrednostnih papirjev in drugih deležev ter investicijskih kuponov mora davčni zavezanec vložiti do 28. februarja tekočega leta za preteklo leto, razen davčnega zavezanca, ki je nerezident.
Pridobili smo sredstva za operacijo »Vavčer za digitalni marketing«.
Naložbo izdelave spletne strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Sredstva smo namenili vzpostavitvi Digitalni marketing – izdelava nove spletne strani (vključno z mobilno prilagoditvijo) in izvedba testiranja spletne strani s tehničnega in UX/UI vidika.
Za gostinski in turistični sektor na voljo med 900 in 9.999 EUR / podjetje
SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.
Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2
Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2
Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.
SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.
8.4.2021
Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2. Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.
29.3.2021
V Uradnem listu RS št. 43/2021 z dne 25. 3. 2021 je bilo objavljeno podaljšanje veljavnosti nekaterih ukrepov do 30. 6. 2021.
28.3.2021
Vlada se je na predlog stroke odločila za ostrejše ukrepe.
Zaradi številnih opravil, s katerimi se podjetniki soočajo vsak dan znova, je njihov urnik ponavadi popolnoma zapolnjen, čeprav ves čas delajo pridno in zavzeto. Toda ključ do dobre časovne organiziranosti je v tem, da se dela pametneje, ne več. Izkušena podjetnica Belle Beth Cooper, ki je med drugim ustanovila tudi podjetje Exist, se je še do nedavnega pogosto soočala s pomanjkanjem časa. Ko pa je pričela opravljati delo urednice vsebin za podjetje Buffer, ki že od ustanovitve dalje sledi viziji "delajte pametneje, ne več", je ugotovila, da je takšen način opravljanja dela edini pravi in da bi mu morali slediti vsi. Če iščete idejo, kako bi tudi vi izboljšali svojo produktivnost, si preberite 5 taktik, katerih se poslužujejo tudi zaposleni v podjetju Buffer. 1. Pogosteje si vzemite odmor. Da bi lahko delo opravljali hitro in učinkovito, upoštevajte ugotovitve večih raziskav, ki pravijo, da lahko posameznik delo dobro opravlja le 90 minut, nato pa potrebuje krajši, vsaj 15 minut dolg odmor. Na ta način ne boste delali le kvalitetneje, temveč boste tudi preprečili izgorevanje, ki je ena najpogostejših težav ljudi v sodobnem času.
2. Krepčilni spanec si privoščite tudi podnevi. Z raziskavami so znanstveniki uspeli dokazati tudi to, da krepčilni spanec, če si posameznik zanj čas vzame tudi sredi dneva, izredno pozitivno vpliva na njegove kongnitivne sposobnosti ter na kreativno razmišljanje in boljši spomin.
3. Sprostite se v naravi. Če se želite zares sprostiti, se odpravite v naravo. Raziskave kažejo, da sprehajanje po mestnih ulicah na posameznika ne vpliva dovolj sproščujoče, saj morajo njegovi možgani še vedno procesirati ogromno število zunanjih informacij. Prav nasprotno pa se zgodi, če se odpravite v naravo, ki dobro odpočije vaše možgane.
4. Menjavajte lokacijo, iz katere opravljate delo. Nekateri podjetniki delo opravljajo tako, da vsakič, ko določeno opravilo dokončajo, zamenjajo lokacijo. Naj bo to le druga miza v pisarni ali pa drugo nadstropje v stavbi, takšen način dela lahko posamezniku prinese večjo motivacijo in zagon za delo.
5. Že zjutraj preverite elektronsko pošto. Sicer nekateri podjetniki temu nasprotujejo, toda mnogi že navsezgodaj zjutraj preverijo, kakšna opravila jih čakajo v tistem dnevu. Na ta način boste tudi hitro ugotovili, ali vas čaka kakšno nujno opravilo, ki mora biti opravljeno čimprej, lažje pa si boste tudi naredili urnik za vnaprej. MladiPodjetnik.si Avtor Maja Borštnik — 23.04.2014
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA
RAČUNOVODSTVO
Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje
OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV
Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega
SVETOVANJE
Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.
FINANČNI INŽENIRING
Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.
Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.