Prijavi se na e-novice

Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?

 
 

Torek, 23. marec

Niste prejeli temeljnega dohodka 1-3 2021?

Če kdo od samozaposlenih še ni prejel temeljnega dohodka za obdobje januar, februar ali marec 2021, potem preverite, če ste mogoče na dan oddaje vloge zamudili s plačilom kakšne davčne ali nedavčne obveznosti pri FURS.

AKTUALNE NOVICE

Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov ...

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je 12. marca 2021 v Uradnem listu RS objavilo Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov za turistične nastanitve in gostinske ponudnike, katerega vrednost znaša 150.000,00 evrov.

Preberi več Ponedeljek, 16. marec
Odločbe o odmeri letnega dopusta

Obveznost delodajalcev, ki velja od aprila 2013 in prav, da je potrebno zaposlene najkasneje do konca meseca marca pisno obvestiti o odmeri letnega dopusta za tekoče koledarsko leto, je delodajalcem že dobro prišla v navado, pa vendarle ni odveč o tem še enkrat zapisati par pojasnil.

Preberi več Sobota, 13. marec
Dohodki iz kapitalskih dobičkov

Napoved za odmero dohodnine od dobička od odsvojitve vrednostnih papirjev in drugih deležev ter investicijskih kuponov mora davčni zavezanec vložiti do 28. februarja tekočega leta za preteklo leto, razen davčnega zavezanca, ki je nerezident.

Preberi več Sobota, 27. februar

Aktualne novice

Vavčer za digitalni marketing

Pridobili smo sredstva za operacijo »Vavčer za digitalni marketing«.

Naložbo izdelave spletne strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Sredstva smo namenili vzpostavitvi Digitalni marketing – izdelava nove spletne strani (vključno z mobilno prilagoditvijo) in izvedba testiranja spletne strani s tehničnega in UX/UI vidika.

Povezava do spletne strani Podjetniškega sklada: https://podjetniskisklad.si/sl/
Povezava do spletne strani Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo: http://www.mgrt.gov.si/si/.
Povezava do spletne strani EU Skladi: http://eu-skladi.si/

Za gostinski in turistični sektor na voljo med 900 in 9.999 EUR / podjetje

SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.

Več

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2
Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.

Več

 

9.4.2021

SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.

 

8.4.2021

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2. Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.

 

29.3.2021

V Uradnem listu RS št. 43/2021 z dne 25. 3. 2021 je bilo objavljeno podaljšanje veljavnosti nekaterih ukrepov do 30. 6. 2021.

 

28.3.2021

Vlada se je na predlog stroke odločila za ostrejše ukrepe.

Kontakt

Kontakt

Hinko Kašnik
Direktor
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Danica Rošer
Samostojni računovodja
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
T: 02 62 00 312
S: danica.roser

Aljaž Vrance
Strokovni vodja servisa
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
T: 070 752 250
S: reddevil77

Lucija Verovnik
Samostojni referent
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
T: 02 62 00 312
S: lucijapristar

Metka Šmon
Samostojni referent
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
T: 070 366 466
S: metka.smon

Mateja Britovšek
Samostojni referent
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
T: 02 62 00 311

Mojca Tamše
Zunanji strokovni sodelavec
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
T: 041 711 188
S: mojcapristar

Dani Kašnik
Tehnični razvoj
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
T: 02 62 00 311

Vesna Todić
Pomočnik v računovodstvu
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
T: 02 62 00 311

Izobraževanje

Izobraževanje

»PRIDE KMALU«

O podjetju

 

Živimo v dobi, kjer je vsak prihranjen trenutek časa zelo dobrodošel, vsaka dodatna informacija pa dragocena.
Pravilna izbira računovodskega servisa Vam bo delo olajšala in prihranila marsikatero dragoceno minuto in tudi finančno sredstvo.

Pri izvajanju računovodskih storitev ponudniki oz. izvajalci lahko pridejo do pomembnih podatkov o poslovanju naročnika, zato je zelo pomembno, da naročnik zaupa računovodskemu servisu in osebju, ki je v servisu zaposleno.

Pri nas želimo s pravilno karakterno, osebnostno in strokovno izbiro osebja vzpostaviti dolgotrajni partnerski odnos vreden medsebojnega zaupanja in sodelovanja.

Računovodski servisi v Sloveniji so razporejeni v dve konkurenčni skupini: prvi želijo na trgu konkurirati predvsem s ceno, drugi pa s kakovostjo. Pri nas Vam bomo združili oba dejavnika in vami zagotovili visoko kakovostno storitev in odnos za primerno ceno. Podjetje je razvojno naravnano in vseskozi strmimo k povečevanju v prvi vrsti kvalitete in zadovoljstva strank, po drugi strani pa se želimo vseskozi širiti in povečevati število strokovnjakov, ki bodo delali za nas.

V vsakem trenutku Vam želimo ponuditi kvalitetno storitev, nasvet ali idejo, zato bomo v prihodnjih obdobjih temeljito delali na izobraževanju obstoječega kadra in povečevanju števila kvalitetnih zunanjih in notranjih sodelavcev, ki bodo našo kvaliteto še izboljšali.

Nudimo Vam edinstveno rešitev izmenjave dokumentacije in informacij preko spletnega modula. Informacije Vam bodo 24 ur na dan na voljo doma ali v pisarni!

 

Naše poglavitne prednosti so:

  • profesionalni odnos na osebni ravni
  • sodobna programska oprema
  • visoko kakovostne storitve in odnos za sprejemljivo ceno
  • dolgoletne izkušnje zaposlenih
  • strokovno in karakterno izbran kolektiv
  • na razpolago smo v trenutkih, ko nas boste potrebovali
  • strankam prilagodljiv delovni čas
  • zavarovane storitve

Zavedamo se, da z vašim zadovoljstvom raste vaše in naše podjetje!

Vizija

 

Zavedamo se, da z vašim zadovoljstvom raste vaše in naše podjetje!

Pri nas želimo s pravilno karakterno, osebnostno in strokovno izbiro osebja vzpostaviti dolgotrajni partnerski odnos vreden medsebojnega zaupanja in sodelovanja.

Podjetje je razvojno naravnano in vseskozi strmimo k povečevanju v prvi vrsti skozi analize kvalitete in zadovoljstva strank.

V vsakem trenutku Vam želimo ponuditi kvalitetno storitev, nasvet ali idejo, zato bomo v prihodnjih obdobjih temeljito delali na izobraževanju obstoječega kadra in povečevanju števila kvalitetnih zunanjih in notranjih sodelavcev, ki bodo našo kvaliteto še izboljšali.

Podjetje želi postati vodilni računovodski servis v regiji namenjen malim in srednje velikim podjetjem in se hkrati povezovati z drugimi računovodskimi servisi z namenom odličnega servisiranja večjih podjetij, ter kvalitetnega svetovanja na vseh področjih davčne in računovodske zakonodaje.

Podkategorije

 

ZAKONODAJA

Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
 

PODJETNIK ZAČETNIK

Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
070 752 250

»Naložbo VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING (izdelavo spletne strani) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.«
Povezava: https://koroski-racunovodskiservis.si/o-nas/vavcer-za-digitalni-marketing

PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660