Prijavi se na e-novice

Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?

 
 

Torek, 23. marec

Niste prejeli temeljnega dohodka 1-3 2021?

Če kdo od samozaposlenih še ni prejel temeljnega dohodka za obdobje januar, februar ali marec 2021, potem preverite, če ste mogoče na dan oddaje vloge zamudili s plačilom kakšne davčne ali nedavčne obveznosti pri FURS.

AKTUALNE NOVICE

Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov ...

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je 12. marca 2021 v Uradnem listu RS objavilo Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov za turistične nastanitve in gostinske ponudnike, katerega vrednost znaša 150.000,00 evrov.

Preberi več Ponedeljek, 16. marec
Odločbe o odmeri letnega dopusta

Obveznost delodajalcev, ki velja od aprila 2013 in prav, da je potrebno zaposlene najkasneje do konca meseca marca pisno obvestiti o odmeri letnega dopusta za tekoče koledarsko leto, je delodajalcem že dobro prišla v navado, pa vendarle ni odveč o tem še enkrat zapisati par pojasnil.

Preberi več Sobota, 13. marec
Dohodki iz kapitalskih dobičkov

Napoved za odmero dohodnine od dobička od odsvojitve vrednostnih papirjev in drugih deležev ter investicijskih kuponov mora davčni zavezanec vložiti do 28. februarja tekočega leta za preteklo leto, razen davčnega zavezanca, ki je nerezident.

Preberi več Sobota, 27. februar

Aktualne novice

Vavčer za digitalni marketing

Pridobili smo sredstva za operacijo »Vavčer za digitalni marketing«.

Naložbo izdelave spletne strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Sredstva smo namenili vzpostavitvi Digitalni marketing – izdelava nove spletne strani (vključno z mobilno prilagoditvijo) in izvedba testiranja spletne strani s tehničnega in UX/UI vidika.

Povezava do spletne strani Podjetniškega sklada: https://podjetniskisklad.si/sl/
Povezava do spletne strani Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo: http://www.mgrt.gov.si/si/.
Povezava do spletne strani EU Skladi: http://eu-skladi.si/

Za gostinski in turistični sektor na voljo med 900 in 9.999 EUR / podjetje

SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.

Več

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2
Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.

Več

 

9.4.2021

SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.

 

8.4.2021

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2. Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.

 

29.3.2021

V Uradnem listu RS št. 43/2021 z dne 25. 3. 2021 je bilo objavljeno podaljšanje veljavnosti nekaterih ukrepov do 30. 6. 2021.

 

28.3.2021

Vlada se je na predlog stroke odločila za ostrejše ukrepe.

Kako obračunati prispevke po novem?

Delodajalci so dolžni, skladno z Zakonom o minimalni plači, svojim zaposlenim za delo opravljeno v polnem delovnem času izplačati najmanj minimalno plačo, ki je predpisana v bruto znesku in se enkrat letno usklajuje z indeksom rasti cen življenjskih potrebščin.

OSNOVE - Kaj morate vedeti o branju bilanc ?

Kako iz poslovnih izkazov ugotoviti, ali vam bo poslovni partner pravočasno plačal tisto, kar mu naredite
Te dni AJPES objavlja letna poročila večine podjetij. Mi pa vam posplošeno prikazujemo, kako brati bilance in na kaj morate biti pozorni ob pregledovanju poslovanja vašega poslovnega partnerja, tekmeca, poslovneža iz sosednje ulice ...

3. maja 2017 se izteče rok za vložitev ugovora zoper informativni izračun dohodnine

Zavezanci, ki so v začetku aprila na dom po navadni pošti prejeli informativne izračune dohodnine, imajo še do vključno 3. maja 2017 čas, da vložijo ugovor, če ugotovijo, da podatki v informativnem izračunu niso pravilni oziroma so pomanjkljivi ali pa je njihova davčna obveznost prenizko ali previsoko ugotovljena. Ugovor vložijo na naslov, ki je naveden v informativnem izračunu dohodnine (v pouku o pravnem sredstvu).

Kako se boste upokojevali po novem in kakšna bo vaša pokojnina

Stekla je javna razprava o modifikacij pokojninskega sistema
Ali naj se na hitro upokojite, če izpolnjujete en upokojitveni pogoj? Ne. Za to ni nobene potrebe, nova zakonodaja bo začela veljati okoli leta 2020, vpeljava bo postopna in bo vplivala na zavarovance, ki se bodo upokojili od leta 2040.

Kateri inšpektorji najraje kaznujejo in kateri najpogosteje le opozarjajo

Najbolj strogi so na finančni upravi in delovnem inšpektoratu, največ opominov izdaja tržni inšpektorat
Inšpektorji so lani izrekli za 16 odstotkov več prekrškovnih ukrepov kot leto prej. Največ ukrepov (upravnih in prekrškovnih) so izrekli na uradu za varno hrano, tržnem in delovnem inšpektoratu ter finančni upravi. Na inšpektoratih sicer tarnajo, da imajo premalo kadra, sedanji zaposleni pa so že precej v letih. Pogledali smo, kako so lani delali za gospodarstvo najpomembnejši inšpektorati.

Največ inšpekcijskih nadzorov in pregledov so lani opravili na uradu za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.

V okviru skoraj 20 tisoč inšpekcijskih nadzorov so opravili 345 tisoč inšpekcijskih pregledov, kaže poročilo inšpekcijskega sveta za lani. Inšpektorji namreč običajno v okviru enega inšpekcijskega nadzora opravijo več inšpekcijskih pregledov različnih področij. Po številu nadzorov sledijo zdravstveni inšpektorji (17 tisoč nadzorov), tržni (14 tisoč) in delovni inšpektorji (11 tisoč nadzorov). Finančna uprava (Furs) je lani opravila slabih sedem tisoč nadzorov oziroma dobrih deset tisoč pregledov.

Družinska podjetja, izkoristite svoje prednosti!

Nasledniki v družinskem podjetju imajo privzgojeno miselnost, da se presežki poslovanja vlagajo v razvoj podjetja.

Družinska podjetja se od tistih, ki niso v lasti družin, razlikujejo po več značilnostih, imajo slabosti, a tudi številne prednosti. Večina podjetij te prednosti izkorišča nevede, ker pa lahko pomembno vplivajo na uspešnost podjetja, jih kaže poudariti.

 

ZAKONODAJA

Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
 

PODJETNIK ZAČETNIK

Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
070 752 250

»Naložbo VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING (izdelavo spletne strani) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.«
Povezava: https://koroski-racunovodskiservis.si/o-nas/vavcer-za-digitalni-marketing

PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660