Pogledali smo, katere pogodbe urejajo razmerje med fizično in pravno osebo in kakšni so stroški različnega sodelovanja.
Želite sodelovati z nami ? Izrazite zanimanje in pridobite informacije ---> TUKAJ!
Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?
Izpostavljen članek
Torek, 23. marec
Niste prejeli temeljnega dohodka 1-3 2021?
Če kdo od samozaposlenih še ni prejel temeljnega dohodka za obdobje januar, februar ali marec 2021, potem preverite, če ste mogoče na dan oddaje vloge zamudili s plačilom kakšne davčne ali nedavčne obveznosti pri FURS.
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je 12. marca 2021 v Uradnem listu RS objavilo Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov za turistične nastanitve in gostinske ponudnike, katerega vrednost znaša 150.000,00 evrov.
Obveznost delodajalcev, ki velja od aprila 2013 in prav, da je potrebno zaposlene najkasneje do konca meseca marca pisno obvestiti o odmeri letnega dopusta za tekoče koledarsko leto, je delodajalcem že dobro prišla v navado, pa vendarle ni odveč o tem še enkrat zapisati par pojasnil.
Napoved za odmero dohodnine od dobička od odsvojitve vrednostnih papirjev in drugih deležev ter investicijskih kuponov mora davčni zavezanec vložiti do 28. februarja tekočega leta za preteklo leto, razen davčnega zavezanca, ki je nerezident.
Pridobili smo sredstva za operacijo »Vavčer za digitalni marketing«.
Naložbo izdelave spletne strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Sredstva smo namenili vzpostavitvi Digitalni marketing – izdelava nove spletne strani (vključno z mobilno prilagoditvijo) in izvedba testiranja spletne strani s tehničnega in UX/UI vidika.
Povezava do spletne strani Podjetniškega sklada: https://podjetniskisklad.si/sl/
Povezava do spletne strani Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo: http://www.mgrt.gov.si/si/.
Povezava do spletne strani EU Skladi: http://eu-skladi.si/
SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.
VečJavni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2
Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.
9.4.2021
SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.
8.4.2021
Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2. Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.
29.3.2021
V Uradnem listu RS št. 43/2021 z dne 25. 3. 2021 je bilo objavljeno podaljšanje veljavnosti nekaterih ukrepov do 30. 6. 2021.
28.3.2021
Vlada se je na predlog stroke odločila za ostrejše ukrepe.
Pogledali smo, katere pogodbe urejajo razmerje med fizično in pravno osebo in kakšni so stroški različnega sodelovanja.
Želite sodelovati z nami ? Izrazite zanimanje in pridobite informacije ---> TUKAJ!
Česa ne smete pozabiti, ko pripravljate davčni obračun
Za podjetja in podjetnike je 31. marec pomemben rok, saj morajo do takrat oddati letna poročila in davčne obračune za minulo davčno obdobje. Koliko davka od dobička boste plačali, je odvisno tudi od tega, koliko in kako si boste znižali davčno osnovo. Preverili smo, katere olajšave in odhodke lahko uveljavljate, da ne boste plačali več, kot je treba.
V poslovanju družinskega podjetja je eno kritičnih obdobij prenos lastništva in upravljanja na naslednjo generacijo, saj ne pomeni le zamenjave direktorja, temveč zahtevno kombinacijo lastniških, organizacijskih, pravnih, finančnih in tudi čustvenih dejavnikov. stanovitelj pogosto odlaša z načrtovanjem tega prenosa, saj se ob tem srečuje z mislijo o minljivosti in upokojitvi, vajen je odločati, imeti nadzor in moč, poleg tega tudi odločitev, komu prepustiti vodenje, ni najlažja. Posledica tega je, da ne pripravi načrta prenosa podjetja. Če pa o tem razmišlja, pogosto ne ve, kako se takšnega načrta lotiti. Pri odhodu ima podjetnik več možnosti. Najbolj zaželena je, da vodenje in lastništvo podjetja preda naslednikom iz družinskega kroga. Druge možnosti, ki jih podjetniki večinoma uporabljajo, ko nimajo primernega naslednika, so izbira zunanjega profesionalnega menedžerja in zadržanje lastništva, prodaja celote ali dela podjetja ali pa njegovo zaprtje.
Birokratske blesarije in pasti, kjer ste lahko zaradi manjših prekrškov ob precej premoženja
Nič hudega sluteč podjetnik lahko pri poslovanju hitro naleti na mino, ki ga na koncu lahko tudi drago stane. Ste vedeli, da lahko plačate tudi do 40 tisoč evrov, če na vhodu nimate ustreznega obvestila o obratovalnem času? Ali pa, da se kot delo na črno šteje tudi, če opravljate več dejavnosti in ene od teh ni ustanovnem aktu, čeprav pravilno izdajate račune in plačujete davke? Predvidena kazen je do 26 tisoč evrov.
S poslovanjem prek vezane knjige računov se mali podjetniki izpostavijo novim in predvsem nepotrebnim tveganjem, stroškom in zapravljanju časa. Tako so čez noč zaostali vsaj dva koraka za svojimi kolegi, ki poslujejo z davčnimi blagajnami.
Obveščamo vas, da je Mestna občina Slovenj Gradec v Uradnem listu RS št. št. 18/2016 z dne 4.3.2016 objavila Javni razpis za dodelitev finančnih sredstev za spodbujanje samozaposlovanja v Mestni občini Slovenj Gradec v letu 2016.
Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje
Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega
Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.
Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.
Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.
Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365
Primerno za podjetja iz vseh delov države
Dostopnost podatkov od kjerkoli
Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov
Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.
»Naložbo VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING (izdelavo spletne strani) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.«
Povezava: https://koroski-racunovodskiservis.si/o-nas/vavcer-za-digitalni-marketing
Podgorska cesta 40, 2380 Slovenj Gradec
Trg 36, 2391 Prevalje
Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec
Davčna št.: SI95580085
TRR odprt pri Banka Intesa Sanpaolo: SI56 1010 0004 8882 660