Prijavi se na e-novice

Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?

 
 

Torek, 23. marec

Niste prejeli temeljnega dohodka 1-3 2021?

Če kdo od samozaposlenih še ni prejel temeljnega dohodka za obdobje januar, februar ali marec 2021, potem preverite, če ste mogoče na dan oddaje vloge zamudili s plačilom kakšne davčne ali nedavčne obveznosti pri FURS.

AKTUALNE NOVICE

Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov ...

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je 12. marca 2021 v Uradnem listu RS objavilo Javni razpis za spodbujanje uvajanja okoljskih in trajnostnih znakov za turistične nastanitve in gostinske ponudnike, katerega vrednost znaša 150.000,00 evrov.

Preberi več Ponedeljek, 16. marec
Odločbe o odmeri letnega dopusta

Obveznost delodajalcev, ki velja od aprila 2013 in prav, da je potrebno zaposlene najkasneje do konca meseca marca pisno obvestiti o odmeri letnega dopusta za tekoče koledarsko leto, je delodajalcem že dobro prišla v navado, pa vendarle ni odveč o tem še enkrat zapisati par pojasnil.

Preberi več Sobota, 13. marec
Dohodki iz kapitalskih dobičkov

Napoved za odmero dohodnine od dobička od odsvojitve vrednostnih papirjev in drugih deležev ter investicijskih kuponov mora davčni zavezanec vložiti do 28. februarja tekočega leta za preteklo leto, razen davčnega zavezanca, ki je nerezident.

Preberi več Sobota, 27. februar

Aktualne novice

Vavčer za digitalni marketing

Pridobili smo sredstva za operacijo »Vavčer za digitalni marketing«.

Naložbo izdelave spletne strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Sredstva smo namenili vzpostavitvi Digitalni marketing – izdelava nove spletne strani (vključno z mobilno prilagoditvijo) in izvedba testiranja spletne strani s tehničnega in UX/UI vidika.

Povezava do spletne strani Podjetniškega sklada: https://podjetniskisklad.si/sl/
Povezava do spletne strani Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo: http://www.mgrt.gov.si/si/.
Povezava do spletne strani EU Skladi: http://eu-skladi.si/

Za gostinski in turistični sektor na voljo med 900 in 9.999 EUR / podjetje

SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.

Več

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2
Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.

Več

 

9.4.2021

SPIRIT Slovenija, javna agencija najavlja, da bo predvidoma v ponedeljek 12. 4. 2021 odprla prijavni obrazec za oddajo vloge na Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije.

 

8.4.2021

Javni poziv za sofinanciranje obratovalnih stroškov podjetjem v gostinstvu in turizmu v času epidemije COVID-19/2. Ta ukrep je namenjen pomoči podjetjem v turističnem in gostinskem sektorju v času, ko gospodarski subjekti zaradi zunanjih objektivnih okoliščin in ukrepov, ki so posledica epidemije in svetovne pandemije COVID-19, niso mogli ustvarjati prihodkov oz. so te ustvarjali v bistveno manjšem obsegu, medtem ko so določeni nujni stroški za ohranjanje podjetij v minimalni kondiciji nastajali in v pogojih ogrožene likvidnosti in plačilne sposobnosti podjetij postavljali v izredno kritično situacijo njihovo ohranitev.

 

29.3.2021

V Uradnem listu RS št. 43/2021 z dne 25. 3. 2021 je bilo objavljeno podaljšanje veljavnosti nekaterih ukrepov do 30. 6. 2021.

 

28.3.2021

Vlada se je na predlog stroke odločila za ostrejše ukrepe.

Prednosti in slabosti zunanjega računovodstva

V Združenih državah Amerike so bili sredi 19. in v začetku 20. stoletja dobre računovodje zelo iskane, ker so kriminalnim in gangsterskim združbam pomagali prati denar. Da pa ne bomo preveč o časih in krajih, ki so za slovenski poslovni trg nekoliko oddaljeni, se bomo orientirali na deželico pod Alpami. 

V času po osamosvojitvi in razmahu podjetništva je svojo pravo veljavo pričel dobivati knjigovodski in računovodski poklic, ki pa je pri zasebnih podjetjih nemalokrat opravljal funkcijo vnašanja podatkov in beleženja dogodkov.  Računovodje so v tem času dobile na veljavi in ugledu, skoraj po pravilu pa je bil računovodja že v tem času drugi, če ne celo prvi človek podjetja.

ABC lizinga za podjetnike

Malo je podjetij, ki se odločijo za gotovinski nakup vozila. V ospredju so različne oblike financiranja, najbolj priljubljen je lizing.

Spontana AKCIJA #nepotrebujemrazlogadapomagam je uspešno končana

V zadnjih dneh je socialna omrežja in medije preplavila zgodba 4 članske družine iz Koroške, ki trenutno težko shaja, ob tem pa je njihov 4 letni Dejan je zbolel za rakom na jetrih. 

V podjetju smo se odločil, da bomo skupaj s poslovnimi partnerji družini pomagali. Akcija, ki smo jo sprožili skupaj s poslovnimi partnerji je nastala popolnoma spontano, vaš odziv pa je naravnost fantastičen. Izredno smo ponosni, da lahko delujemo v takšnem okolju ob takšnih ljudeh.

Vsi skupaj smo zbrali kar 1070,90 EUR, ki smo jih danes (21.10.2016) predali v roke družine. Družina se zahvaljuje vsem spodaj navedenim darovalcem. 

Rezidentstvo - informacija o novostih

V nadaljevanju podajamo informacije o novostih, ki jih prinaša novela ZDoh-2R v zvezi z rezidentstvom.

V Uradnem listu Republike Slovenije, št. 63/2016, z dne 7. 10. 2016, je bil objavljen Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona dohodnini (novela ZDoh-2R), ki začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu in se uporablja za davčna leta, ki se začnejo od vključno 1. januarja 2017.

Timsko delo, ključna kompetenca 21. stoletja

Timsko delo je v zadnjem času postalo nepogrešljiv sestavni del poslovnih procesov v skoraj vsakem podjetju in organizaciji.
Eksperti z različnih strokovnih področij se združujejo v time z namenom bolj učinkovitega reševanja problemov in uspešnejše izvedbe zahtevnejših projektov.

Raziskava, opravljena v okviru mednarodnega projekta Destiny, kaže na to, da si delodajalci želijo, da bi bili njihovi zaposleni bolje pripravljeni na izzive timskega dela in uvrščajo timsko delo med najpomembnejše in ključne kompetence na delovnem mestu.

Ali morate voditi analitično evidenco zalog materiala in kako jo voditi?

Podjetja lahko organizirate vodenje pomožnih analitičnih evidenc na različne načine v okviru predlaganih rešitev iz Slovenskih računovodskih standardov (SRS) in Pravil skrbnega računovodenja (PRS).
Čeprav vodenje analitičnih evidenc zalog materiala ni predpisano, so te evidence pomembne za davčne potrebe, na primer da dokažete, ste pravilno obračunali stroške materiala. Zato se bomo osredotočili na organiziranje in vodenje evidence o nabavi, porabi in zalogah materiala.

Najprej si moramo postaviti vprašanje, zakaj in kdaj je potrebno vodenje analitičnega materialnega knjigovodstva oziroma dodatnih evidenc o nabavi, porabi in stanju zalog materiala.

 

ZAKONODAJA

Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
 

PODJETNIK ZAČETNIK

Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
Poenostavljen način odlaganja davčnih obveznosti v skladu s PKP6
PKP6 določa milejše pogoje za odobritev plačilne ugodnosti poslovnim subjektom in sicer, da je zavezanec izgubil sposobnost pridobivanja prihodkov zaradi epidemije.
 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
070 752 250

»Naložbo VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING (izdelavo spletne strani) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.«
Povezava: https://koroski-racunovodskiservis.si/o-nas/vavcer-za-digitalni-marketing

PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660